Blåbärspaj

Idag ska jag blicka framåt, tänker jag på gårdagen kommer en våg av ångest att fånga mig. Det blev ett 11,5 timmars pass på jobbet. Jag är den som alltid ställer upp och jobbade därför över med 5 timmar. Som tur väl var mådde jag helt okej trots att jag var tvungen att ta den där pagon.

Efter jobbet möte jag upp en kompis för fika. Jag var inställd på enbart te och så blev de till en börja med. Sedan började vi prata massor och hon tjatade på att vi skulle gå till ett annat fik och fika. Jag försökte komma på tusen ursäkter men ingenting bet på henna. Därmed blev jag tvungen att äta en bit blåbärspaj med vaniljvisp. Ni hör ju hur hemskt det låter! Nu ska jag bara inte tänka på det utan se framåt hur bra denna dag kommer bli istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0