Dra åt helvete

Han sa att han ville vara merän vänner.
Han var hur söt som helst, som han alltid varit.
Nu kan han dra åt helvete.

Jag lämnade ut mig själv totalt.
Vi hade sex, trots att jag flera gånger sa till mig själv i huvudet hur fel det var.
Nu i efterhand ångrar jag mig så fruktansvärt.
Det är svårt för mig att berätta vad som egentligen hände.
Han började gråta efter vi hade haft sex.
Jag blev helt förvirrad men de visade sig att de inte kändes lika rätt för honom.
Han sa dock flera gånger hur sjukt mycket han tycker om mig.
Sen kom hans ex in i bilden, även om han inte ville erkänna märkte jag att han inte gått vidare.
Vi pratade, jag försökte stanna kvar och lösa allt men tillslut springer jag där ifrån.
Ringer en kompis, får lite sympati och slår ner en papperkorg.

Jag är så arg just nu att jag måste slå något.
Jag känner mig ännu äckligare (om de ens går).
Jag känner mig utnyttjad och slampigast i världen.
Hur kunde jag vara så dum och tillåta mig själv bli sårad igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0