Ja,

Ja, jag mår illa.
Ja, jag har massvis med ångest.
Ja, jag hatar mig själv.
Ja, jag är tjock.
Ja, jag vet att jag är patetiskt.
Ja, jag vet att jag misslyckad.
Ja, jag vet att jag är sämst.
Ja, jag vet att jag har en sax jämte mig.
Ja, jag vet att jag har en rakhyvel jämte mig.
Ja, jag vet att jag tänkt skada mig.
Ja, jag vet innerst inne att jag borde avstå.
Ja, jag vet att jag inte har något liv.
Ja, jag vet att jag har väldens tråkigaste blogg.
Ja, jag vet att jag borde skräpa mig.
Ja, eller nej, jag vet inte vad som hänt med mig.
Ja, jag måste svälta egentligen.
Ja, jag borde dö lite smått.
Ja, nu orkar jag inte skriva mer.
Ja, det blir ännu mer patetiskt då.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0