Kollegor



Fastan avbruten..

Jag mådde jättebra i morse men när jag var påväg till jobbet började det gå utför. När jag bytt om och hjälp någon enstaka kund var jag nära på att svimma. Hela kroppen skakade lite smått och allt var suddigt. Mina kollegor påpekade att jag var jätteblek. Tillslut tvingade de i mig två frallor och en jucie, de såg att jag knappt kunde stå på benen och vinglade till flera gånger.

Jag är tacksam på ett sätt, hade inte varit roligt att svimma framför alla kunder eller något liknande men min ångest är hemsk. Känner mig större än någonsin och får verkligen stå emot för att inte ge mig ut och springa. Hur det blir imorgon får vi se, beror helt på hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0