Långfredagens planer



Just nu sitter jag bara och fördriver tid, har precis packat det sista och till och med hunnit städa. Känns mycket trevligare att komma hem till ett nystädat rum då jag åker hem över påsken. Hoppas jag slipper allt som har med överätning och hets att göra, hoppas istället på bra tankar och mycket träning.

Jag hade inte planerat så mycket för idag men blev en effe. Blir utgång ikväll och tanken på att dessutom äta när jag kommer dricka massa kalorier känns för hemskt så blev ett piller lite spontant. Jag ska nog försöka få i mig en macka eller en frukt iaf så det inte blir för mycket snefylla. Förra helgen ska vi inte ens prata om, blödande knä, massa olika tungor i munnen, gratis drinkar, slampig dans, gå barfota på grus och somna med smink och kläder på halv sex på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0