Laxerande te

Detta kommer bli ett ganska äckligt inlägg så jag varnar känsliga läsare.

Jag kan inte räkna hur många gånger jag gått på toa denna morgon. Efter att jag fastade i några dagar och sedan åt alldeles för mycket blev min mage jättekonstig (den är konstig i vanliga fall också men lite extra). Jag blev helt förstoppad och magen kändes helt hård och gjorde ont bara för att den var för full. Jag hade kvar laxerande te sedan jag körde min master cleanse diet (åh, jag vill köra den igen men för dyrt och lite omständigt men kanske) och har inte druckit de sedan dess. Eftersom jag inte vill förstöra min mage helt med att ta laxeringstabletter tänkte jag att jag testar teet igen. De plus massa päron har verkligen satt igång min mage, helt sjukt.

Närsta gång jag blir förstoppad kommer köra samma metod. Känns mycket skonsammare och jag kan inte överkonsumera såsom jag gjorde med laxeringstabletter. Jag menar inte att någon ska börja med detta istället för att ta laxeringstabletter, ingen ska göra sådant egentligen men kände ändå att jag behövde påpeka det. Om ni är illa tvugna att laxera så köp laxerande te. Tar lite längre tid men man slipper en massa magont och de kan ju knappast skada magen (eller?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0