Nu får ni se allt



Det känns som jag skriver väldigt kryptiskt i denna bloggen, lite gissningslek.
Nu när jag bytt blogg behöver jag inte vara rädd för att skriva exakt vad jag känner, så varför fegar jag?
Kan jag inte släppa tanken av vad andra tycker om mig här heller?
Att bli dömd är något jag fasar för, att folk ska tycka negativa saker om mig.
Jag mår redan dåligt över mig själv och de blir bara värre när jag tänker på vad andra tycker.

Jag tror jag ska göra ett försök att faktiskt vara så öppen det bara går här i bloggen.
Ni får se allt som bara går att se, vad tror ni?
Jag vet att det varit värre men tankar finns fortfarande och jag tror vissa skulle reagera på hur sjuka de är.
Så framöver får ni se mig som psykiskt störd, kan inte säga något annat då jag tänker väldigt sjukt.
Sak samma om vad andra tycker, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0