Rakblad mot sex

Hela denna helgen känns ganska så konstig, känner inte riktigt igen mig själv.

1. Jag ångrar inte att jag skar mig men det känns väldigt avlägset och onödigt just nu. Jag vet att jag är starkare men i vissa stunder är jag så svag att ingenting kan tränga igenom. Den sidan måste jag verkligen jobba med, att låta den starka sidan övervinna.

2. Efter att min ångestattack lindrades på grund av att jag skar mig satt jag mest och väntade på att John blund skulle besöka mig. Skrev sms samtidigt och jag kan aldrig låta bli att kolla när jag får ett. Allting började som ett skämt men sedan blev det allvar, i alla fall från hans sida. Mitt i natten, strax innan fyra dyker han upp. Kan ni gissa vem? R. Jag är inte långsint och kunde inte vara arg längre. Han var på mig hela tiden och jag kan inte säga att jag inte var med på de, lämnade honom dock kåt upp över öronen när jag skulle till jobbet. Jag trodde inte han skulle vara kvar när jag kom hem men han låg kvar i sängen. Började kramas och pussas direkt och det ena leder till det andra, vi hade sex. Jag har blockerat mina känslor och ser honom numera som ett rent sexobjekt, eller nej men a friend with benefits. Vi har inte pratat efter de och har ingen aning om vart vi står.

3. Igår natt ringde en utav mina bästa killkompisar och behövde en sovplats då hans buss/spårvagn slutat gå. Han är den jag umgåtts mest med här uppe. Vi har haft något på g några gånger tidigare men har nu varit riktigt bra vänner i över 1,5 år nu. Jag var inställd på att somna om direkt men han avsikter var tydligen andra. Han började ta på mig och vi började pussas. Jag satte stopp för det till en början, vi pratade om de, och sen vet jag inte riktigt vad som hände. Vi gick hela vägen och jag kan inte säga att jag ångrar det men jag är hur rädd som helst att förlora honom som vän. Det kändes helt normalt när han gick och jag hoppas inte detta påverkar vår vänskap.

Syftet med allt är att jag är rädd att jag börjar låta mig utnyttjas sexuellt som ett sätt att skada mig själv på istället för att använda mig av rakbladen. Jag hatar när de tar på min kropp och jag mår nästan alltid dåligt efteråt. Kommer jag alltid att hitta nya sätt att skada mig själv på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0