Rörigt

Livet är rörigt just nu och känner mig nästan snurrig:
  • Jag har halv sagt upp vänskapen med den där killen, R, kan vi kalla honom. Jag har jättelätt för att förlåta människor vilket också kan vara en orsak till att jag blivit sårad mycket. Jag vill inte bli tagen för givet och om jag hade förlåtit honom redan känns de som att de han gjorde var acceptabelt vilket de inte är. Även som att jag är lätt att få i säng och jag vill inte känna mig mer slampig.
  • De ska bygga om där jag bor och jag är väldigt arg över de. Orkar inte förklara allting i detalj men är desperat efter ett annat boende i Göteborg just nu. Hör ni något hör av er!
  • Jobbet snurrar och jag får inte riktigt fäste om de, vad jag har för plats och hur olika alla ser mig. Ena stunden är jag ordinarie och får jobba massor, andra stunden vill de inte se mig, sen är jag bara extra och får jobba lite då och då, jag får tjata massor och blir lite smått knäpp på allting.
  • Jag känner mig äcklig och smutsig efter de som hände i torsdags, känns som baciller bitits sig fast på min kropp och hur mycket jag duschar så går känslan inte bort.
  • Jag åt inte i fredags och hade inte ätit igår eller idag eller om min kompis inte tvingat i mig, eller jag blev tvungen att äta då hon åt annars hade hon blivit misstänksam. Nu vill jag bara svälta och träna.
  • Jag är jättefattig och fattar inte var jag gjort av alla mina pengar på. Jag måste verkligen börja föra budget efter nästa löning och få en stabil ekonomi igen. Jag som alltid varit snål och haft kontoll, känner mig så dålig som bara slösat.
  • Jag har panik inför sommaren men kom på att jag kommer jobba i stort sätt hela sommaren förutom två veckor i augusti så jag har tid. Jag måste skaffa mig tålamod och satsa nu, detta funkar inte men de är på rätt väg. Jag har gått ner lite utan att jag ens ansträngt mig, känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0