Se vart gränsen går


Jag mår inte så bra just nu. Tom i magen, illamående, svag i kroppen och lite halv borta. Jag vill skylla det på att jag precis har storstädat och sprungit upp och ner till tvättstugan men jag vet ju att det beror på att jag inte ätit på två dagar och är inne på den tredje. Ingenting som varit planerat utan det har bara blivit så. Jag klarar bara inte av de, känns så himla fel.

Jag vet att jag egentligen måste äta annars kommer jag inte klara av att jobba. Fem dagar i sträck nu framöver och att fasta samtidigt ser inte lovande ut. Det är dessutom lönehelg vilket brukar betyda en kaoslördag med max fem minuters rast utan mat. Jag kan klara av den dagen men då måste jag få i mig något innan och det vill jag verkligen inte. Jag vill svälta tills jag inte klarar av att stå upp och bara ser svart men då kommer jag troligen svimma på jobbet innan dess och de funkar inte. Jag tänker ändå bara köra på och så får vi se vad som händer. Dum idé, jo en aning men samtidigt lite spännande och se vart gränsen går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0