Award

Jag har fått en award av Maj


Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

1. Jag flyttade till Göteborg för 1,5 månad sedan
2. Det går inte en dag utan att jag tänker på att begå självmord, minst tre gånger om dagen
3. Jag försöker just nu få tag i någon typ av drog, vad vet jag inte riktigt men något som får en att sväva och försvinna ett bra tag. LSD är ett alternativ.
4. Jag känner mig väldigt ensam men trivs ändå med det men skulle gärna vilja hitta någon jag kan berätta allt för utan att skrämas för den jag är och någon som kan stå vid min sida och peppa mig
5. Jag har mycket lättare för att äta sötsaker än middagar men de är så mycket äckligare egentligen
6. Musiken har hjälp mig väldigt mycket och jag skulle inte kunna vara utan den
7. Jag har en stor fobi för ormar, kan knappt skriva de utan att det ryser i kroppen


Sju bloggar jag vill tilldela award (som inte fått det tidigare):
AMF
Awor
Tess
Skenet
Unpretty

Vet inte vilka jag ska ge mer så får bli enbart fem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0