Be good, be thin

Äntligen går det att skriva, har försökt sedan sju. Jag var ganska trött i morse men hade planerat en PW innan jobbet. Självklart har det snöat massa inatt och snöar fortfarande så att gå i parken var bara att glömma.

Jag har gjort massa saxhopp men har en massa ångest. Hela natten har jag vaknat flera gånger men ångest som trycker mot bröstet; jag måste röra på mig, jag får inte äta, jag måste bli smal. Det jobbiga är att jag kommer inte vara hemma förrän efter sju ikväll men får hoppas att det slutat snöa så jag kan ta en lång PW annars får jag tvinga mig själv till gymmet. Jag vill inte använda all min energi för nu ska jag klara fastan. Det finns inga undantag. Det finns inga ursäkter. Det finns inget annat än att bli smal. Jag vill inte vara misslyckad mer. Jag vill inte vara tjock mer. Jag måste bevisa för mig själv att jag har kontroll och att jag kan bättre än vad jag tidigare gjort. Ingenting annat finns än att bli smal nu. Jag skiter i allt annat (nästan). "Be good, be thin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0