Belöningar

Jag håller på att bli lite galen, hittar inte mina hörlurar till mobilen och jag måste ha dem. Jag ska vara hos tandläkaren vid nio och efter de ska jag till gymmet. Jag bryr mig inte om folk kollar, jag kommer bli en svan och deras blickar kommer vändas till avund en vacker dag. Tills dess är det bara att kämpa.

Om jag inte hittar mina hörlurar måste jag ta ipoden och de är i stort sätt sönder. När jag klarat fastan får jag köpa nya hörlurar eller när jag nått en viss vikt. Jag ska skriva fler belöningar någon dag, finns så mycket jag behöver så något mål måste jag nå innan jag får köpa de. Egentligen är vikten en belöning men lite extra kul med matriella ting. Har ni belöningar?

Kommentarer
Postat av: Nea

Inte att köpa något. Men när jag väger 47 ska jag ta paus från min diet och försöka hålla samma vikt i en vecka, alltså äta lite mer än vad jag gör nu. Men det är ju både belöning och straff. Skönt att få äta mer, men trist att inte gå ner (eller om jag, ve och fasa, skulle gå upp under den veckan :/)

2010-02-17 @ 18:56:04
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0