En efter en försvinner de

Mina kompisar försvinner som på löpande band. Först min kompis som hotade med att berättade för mina föräldrar och nu kompisen som försökte ta självmord. Det är inte första gången vänskapen tar slut mellan mig och andra på grund utav detta. Inte för att vänskapen tagit slut helt med alla de jag tänker på nu men relationen är inte precis den samma.

De känns som jag skrivit väldigt långa inlägg som ingen orkar läsa nu så känns lite meningslöst att dra massa historier om olika kompisar jag förlorat. Istället frågar jag er vad har ni förlorat pga att leva era liv såhär? Tänker göra en sammaställning sedan och se vad de flesta har gemensamt och sedan berätta lite om hur detta har påverkat mitt liv. Att sträva efter att vara smal har inte alltid fördelar utan mestadels nackdelar.

Kommentarer
Postat av: Tess



Många av mina o mitt ex bråk har varit pga Mia o Ana. Men det visste han redan när vi blev tsm..



Jag förlorade min bästa vän som jag hade i 5 år. Hon bad mig välja. Jag försökte välja henne. Jag försökte t.o.m äta vad dom kallar normalt,



men nån dag failade jag, o hon såg det. Ångesten tog över o jag slängde mig över toastolen. Skakade rent av pga hur arg jag var över att jag ätit. Hon kallade mig sjuk i huvet o bestämde hon sig för att berätta för min familj att jag var "nere i det" igen..



Jag hamnade på sjukhuset i december. Kom ut i Januari, med bara mer ångest. O nu när hon inte är här mer, när hon inte vill vara här mer så känns det som att jag ändå inte har något att förlora mer..



O vi ska inte gå in på vad mina andra vänner säger. Dom tror dock att jag e frisk. Dom förstår bara inte det där med att man inte kan bli frisk från det..

2010-02-01 @ 20:30:58
URL: http://tinkertess.blogspot.com
Postat av: awor

Jag har förlorat väldigt mycket. Mitt livskärlek, fotbollen, glädjen till livet och de flesta av mina relationer har försämrats. Har splittrat hela min familj i stort sett för alla mår så dåligt över min situation. Jag har förlorat det mesta och knappt vunnit någonting förutom mindre storlekar i kläder, fler positiva kommentarer om min kropp och mer bekräftelse av killar ..

2010-02-01 @ 22:57:42
URL: http://kaffeutansocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0