Ett stort misstag?

Jobbet strular och jag börjar bli lite trött på det. Jag vill säga exakt vad jag känner men kan inte säga mer än att det är okej, le och låtsas som att allt är bra. Om det inte fixar sig snart måste jag nog tyvärr säga som det är men eftersom jag bara är provanställd vet jag inte om jag vågar.

Det blir bara värre när pappa är på mig konstant och säger att han snart ringer och säger till själv. Jag blir irriterad och vi avslutade inte vårt senaste samtal speciellt vänligt. Allting har bara blivit värre sedan jag flyttade och ärligt talat kanske det hade varit bättre om jag bodde hemma och var arbetslös. Jag har bara blivit tjockare, mer deprimerad, slösar massa pengar och är ensam konstant hela tiden sedan jag flyttade hit. De finns positiva sidor också men just nu känns de som jag gjort ett stort misstag. Jag vill inte flytta hem igen men jag kanske ska överväga? Ta tag i mitt liv, få hjälp, bli frisk och börja leva normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0