Flyttar fram



Min självkänsla sjönk till botten igår ganska snabbt så jag klarade inte av att skriva på kvällen. Jag kände mig ganska yr när jag vaknade och det blev svart några gånger. Det fortsatte på jobbet och jag var nära på att trilla framåt en gång. Även om jag inte ville var jag tvungen att äta trots att det tog emot rejält.

Det blev inte bättre av att en kund skällde ut mig och gick ut ur butiken. Jag gjorde ingenting fel men enligt henne var jag dum i huvudet. Jag var nära på att börja gråta. Jag har aldrig fått sådan kritik tidigare och det blev droppen. Mina kollegor sa ändå att jag inte skulle ta åt mig och nu ser jag att det var henne det var fel på, inte mig, för man beter sig inte så.

Som det ser ut just nu ska jag försöka äta så lite jag kan i två dagar nu, träna så mycket jag kan och börja om fastan på tisdag. Jag har nämligen inte fått mer jobb än på måndag och tisdag och som det ser ut nu kommer jag inte få mer heller. Det betyder att om jag är tillräckligt stark kan jag få min efterlängtade fasta! Känns dumt att flytta fram den men måste klara av att jobba. Usch, vad dålig jag känner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0