För mycket sött

Dagen har inte riktigt gått som jag tänkt mig i matväg. Jag hade inte planerat något speciellt mer än att ta två effe. Jag borde nog planerat lite öppet för mina impulser blev inte så bra. Jag har ätit både glass, godis och kex. Jag fattar inte varför jag åt de då det inte är speciellt gott. Jag skäms jättemycket och det är svårt för mig att ens skriva de. Jag vill inte visa min dåliga sida, jag vill bara vara duktig men jag har i alla fall gått i nästan 90 min sammanlagt så något bra har jag ju gjort. Nu är det bara att sikta på en bättre morgondag istället, jag ger inte upp!

Tänk om man vore så glad när man åt




Kommentarer
Postat av: Maj

Du har fått en awards

2010-02-05 @ 05:12:35
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0