Fördriva tid



Jag har en timme kvar att fördriva tid på innan jag ska träffa en kompis. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, blir lite smått galen snart. Jag hade tänkt gå en runda men känner inte riktigt för de. Jag vet att min träning idag egentligen inte var tillräcklig men måste börja lite lugnt eftersom jag tränat så dåligt innan.

Jag får ångest av att tänka på minsta lilla grej och just nu vill jag bara att vikten ska rasa av mig. Jag vet att det tar tid och jag måste ha tålamod. Jag ska försöka träna bättre framöver, bryr mig inte om kroppen bryter ihop. Jag måste bara ner nu, kan inte acceptera att jag gått upp såhär mycket. Var är du mitt ångestmonster? Kom ut, kom ut var du än är så jag kan få vara lite duktig.

In: 2 effe och 1 stacker's
Ut: 35 min PW + 35 min löpning

Kommentarer
Postat av: Miss C

Em: Nej, man känner sig ju inte sjuk, även om man egentligen mår ganska dåligt...

Hm, då har jag alltså sett dig?! o.O Jag skulle aldrig "hoppa på dig" om jag visste vem du var, och vi träffades. Det behöver du inte vara rädd för!!!

2010-02-17 @ 18:47:50
URL: http://missc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0