Hur ska sovandet gå

Dagen har gått okej, kunde gått bättre men ska inte klaga då den senaste veckan (månaderna) har varit hemska men jag ska komma tillbaka. Jag har en hel del ångest och hade verkligen velat träna men gymmet har tänker om 28 min och de är totalt snökaso ute. Jag lär nog dämpa de med lite skärsår senare men först ska jag försöka stå emot.

Jag kommer nog inte kunnat sova så bra inatt, hade behövt de men tog en effe imorse. Jag vet inte riktigt varför, kände för de. Jag mår så mycket bättre av att ta effe än stacker's, vet inte varför men kanske för att de är starkare. Andra droger lockar men ska försöka att inte hamna i den skiten. Hur det blir framöver få vi se. Dagar utan mat, massa träning och svävande känsla i kroppen hade inte varit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0