K - tillbaka i tankarna

Min kompis berättade efter bion att hon träffat K när hon var ute för någon vecka sedan. Båda var ganska fulla och hon minns inte allt han sa men han hade sagt att han vill ha hjälp av henne att få tillbaka mig, att han fortfarande är kär i mig. Jag vet att man kan säga mycket på fylla, oftast är det sanningen men man kan även säga sådant man egentligen inte menar.

Igår frågade hon om han menade det han hade sagt och de hade han. Han sa att jag fortfarande betyder mycket för honom, att han älskade mig och att vi hade en tid då allt var jättebra men det gick utför. Jag tolkar inte det som att han vill ha mig tillbaka och jag vet inte om jag vill. Det jobbiga är att nu känns det inte som att allt är över, som att vi inte har avslutat allt. Han sa att han hade sagt som han gjorde när vi gjorde slut pga att han var tvungen att vara ifrån mig. Jag stör mig på att han är så feg och inte vågar prata med mig. Jag känner inte att jag ska ta första steget för att reda ut detta men någon gång när jag åker hem tänker jag se om han vill ses och de om han har modet till att prata med mig. Annars får jag väl supa honom full och tvinga fram orden ur honom. Jag har inga känslor för honom men detta väcker ändå tankar och jag vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Miss C

Nej, skaffa hjälp!!! Vet precis hur det är...

2010-02-16 @ 21:37:31
URL: http://missc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0