Mer bloggande



Förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket att göra och blogg.se har krånglat. Istället för att sitta hemma och deppat har jag tränat, jobbat och varit lite social. Det kommer troligen bli mer bloggande nu, dels för att jag mår dåligt, dels för att jag inte jobbar lite mycket, dels för att jag inte har så mycket planerat och dels för att jag har planerat en fasta och kommer inte ha mycket energi. (Hoppas jag klarar att jobba när jag fastar, jag behöver detta. Just nu orkar jag inte skriva mycket mer men träning har gått toppen men maten rent åt helvete. Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: danni

hoppas du klarar fastan även fast du jobbar, puss

2010-02-12 @ 09:21:52
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0