Minnen från studenten

Jag vaknade för en stund sedan, har sovit ganska bra ändå. Kan beror på att jag tog min effe så pass tidigt men kommer nog bli värre inatt. För lite sömn har jag klarat av tidigare så ska nog inte vara några problem. Jag får väl sitta uppe halva natten och sova på dagen, vända på dygnet med andra ord. Egentligen gillar jag inte de men sådant man får ta.

Hur dagen kommer se ut får vi se. Jag har planerat att gå en långrunda men vill egentligen till gymmet. Jag har dock sådana komplex för min hy så vill inte visa mig utan smink. Jag vet att det låter fånigt men mår verkligen superdåligt över de men de är på rätt väg. Minnen från stundenten kommer tillbaka och jag hoppas jag kommer må så bra igen. "Smal" (fast ska bli smalare), superfin hy, brun, lycklig och hade allt jag kunde önska mig.

Kommentarer
Postat av: Ana my friend ~AMF~

Sv: För mig blir det tvärt om. När jag har självmordstankar så vill jag bara dö och jag vägrar äta = jag rasar i vikt :)



Jag besvarar dina frågor i frågestunden sen :)

2010-02-03 @ 10:00:39
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/
Postat av: Ana my friend ~AMF~

Sv: Ja då behöver man inte ens anstränga sig, det kommer atomatiskt liksom, vilket är så jäkla skönt :)

2010-02-03 @ 10:22:00
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0