Panickattack

Jag är fortfarande i chock, kan inte inse vad som just hände. Jag fick en sådan panikattack, tårarna rann okontrollerat och jag började hyperventliera. Jag visste inte vad jag skulle ta väget, vet jag fortfarande inte, och jag ville spränga mitt huvud i bitar. Jag var nära att åka till sjukhuset och tvinga dem ge mig lugnade. Jag har aldrig haft en sådan attack och jag är så rädd för mig själv att jag inte vågar lita på mina beslut just nu. Jag känner att jag inte klarar av att vara ensam just nu men har ingen här i Gbg jag kan vända mig till. Det finns en men jag vill inte att han sa se mig totalt nerbruten i bitar.

Jag vill inget hellre än att åka hem just nu. Jag klarar inte av att vara här längre men dum som jag är försökte jag intala mig själv att de beror på överdosen, att jag fått för lite sömn. Jag har inte sovit på 25 timmar och för lite sömn kan få en helt ur balans. Jag ska aldrig mer överdosera, jag vill verkligen inte ta en enda tablett någonsin just nu. Jag vill aldrig känna mig såhär borta, inte ha kontroll över situationen utan känna mig klar i huvudet. Jag måste låta detta går ur kroppen och jag hoppas de går snabbt för jag måste sova och känna att jag har lite mer kontroll. Just nu vet jag ingenting och de känns som att jag inte lever. Tiden står still och jag är en zombie. Hade jag en pistol hade jag tagit slut på detta lidande för jag kan inte tänka längre, jag blir galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0