Provrum

Jag åkte in till stan efter jobbet. Dels för att jag skulle fixa lite saker men även rädslan för att äta. Jag har ingen mat hemma men hade jag hittat något hade jag säkerligen åkt till affären och köpt massa skit. I vilket fall som helst rusade jag ur ett provrum idag. Jag fick sådan panikångest när jag såg mig själv i spegeln från alla håll och kanter. Jag kan inte fatta att jag är så tjock.

Jag tog iaf bussen hem, bytte om och gav mig ut på en lång PW. Jag har fortfarande massa ångest kvar och jag hoppas den håller i sig. Jag måste bli smal. Jag ska bli smal.

In: 1 effe
Ut: 1 h 20 min PW

Kommentarer
Postat av: Raspberry

provrum är döden. ):

2010-02-12 @ 22:40:51
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0