Sjukt bra humör



Ännu en dag krånglar blogg.se så har inte kunnat blogga, skulle startat mig nya blogg någon annanstans men nu funkar det i alla fall.

Idag vaknade jag upp med de bästa humöret någonsin känns det som. Det har hållt i sig hela dagen trots att det inte gått enligt planerna. Jag känner att allt kommer lösa sig, som att jag kommer glida på en räkmacka genom livet ett tag framöver. Jag vet att det inte kommer bli så lätt men får vara glad sålänge jag känner såhär. Det kan ha att göra med att dagen blev så lyckad igår eller att jag känner mig pepp. Jag hoppas alla andra mår lika bra som jag, annars sprider jag lite positiva vibbar till er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Leroy

Men nej va dumt det blivit :( Trodde ju att du skulle maila dina uppgifter men eftersom du aldrig gjord det trodde jag du hade ångrat dig

2010-02-16 @ 08:44:54
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0