Snögång

Dagen blev väldigt spontan, kom precis hem. När jag var ute och gick i snön (rekommenderas, riktigt jobbigt) så ringde jobbet. Jag hade kommit en ganska bra bit så fick halvspringa varvat med PW hem. Var hur svettig och stessad som helst när jag kom hem men skönt att jag hann röra på mig lite. Imorgon vet jag med säkerhet att jag är ledig och då ska jag försöka tvinga mig till gymmet även om jag mår dåligt över de.

In: 2 effe, 1 äpple och 1,5 kiwi
Ut: 45 min PW (lite jogging i det också)

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

Bra att du tog det bra! <3 jag vet vad du går igenom och vill stötta dig! Grejen är den här att man kommer fortsätta tills det är nog. Det är hemskt med det är sanningen! ge inte upp hoppet, för en dag kommer vändningen. Men vägen hem till frihet är lång. Det jag först vill rekomendera är att börja äta regelbundna måltider med mat, ca 2000 kcal. Får du hjälp av psyk, ätstörningsenhet eller ngt?



Nej, jag påverkas inte av dig eller tex. ana-bloggar. Jag är för frisk och vill aldrig tillbaka till skiten. Men jag vet vad ni som är mitt uppe i ätstörningen vad ni går igenom och vilket stadie ni är ! KÄMPA PÅ NU GUMMAN <3 kram

2010-02-03 @ 19:59:07
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo, det är väl så.. Bara tråkigt att man förlorar någon, även när man vet att man är lika bra om inte bättre utan dom..



Jag las in eftersom jag svimmade så ofta av svälten. Nu hade de inte gjort så mkt men jag har en hjärt o lung sjukdom också så min läkare oroade sig för mkt.



Ligger inne då och då så dom kan kolla trycket i lungorna och hur hjärtat slår. Mitt hjärta är lite dåligt.. /=



Vad grym du är som lyckats äta bara de där idag (: Hoppas den styrkan håller i sig (: Kramkram

2010-02-03 @ 20:45:37
URL: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0