Snökaos och nötter

Jag tog mig aldrig till gymmet, bussen kom aldrig och jag blev arg. Den går bara en varje halvtimme så jag bestämde mig för att gå en runda istället. Självklart börjar snökaoset just då och jag fick halvspringa hem. Kan knappast säga att jag tränat idag.

Maten har väl inte heller gått toppen. Inte hets eller något men ändå för mycket. Ätit flera små skålar med mjölk och musli hela dagen. Jag tänkte inte så mycket på det men sedan åkte jag till affären och köpte massa nötter. NÖTTER! Vad tänker jag med?! Det är typ hundra tusen kcal i det. Jag är ändå glad att jag inte köpte hetsmat.

Det sköna är att jag inte känner att jag har det behovet av att hetsa, jag lyssnar på mig själv mycket mer. Trots att de senaste dagarna har varit stora upp och nergångar känns det som att något förändrats till det bättre. Nu måste jag bara ta tag i det där brevet, lyssna på mig själv, träna massor, försöka äta lite och gå ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis.. jag har oxå mina svackor och dåliga dagar.. jag ska inte ner i vikt men mina tankar vill. Och ibland när jag skriver så skriver jag att jag ska gå ner i vikt för att i dwen stunden finns det ingen annan utväg än att skriva av sig. Men nej, jag ska inte ner i vikt. Och det är inte meningen att du ska känna att jag håller på och säger till dig att du ska det. JAg vill ´bara hjälpa dig men du får säga till om du itne vil! kram på dig <3

2010-02-20 @ 11:37:31
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0