Vända allting



Jag ska lägga allt detta bakom mig, låta alla mina tankar omvandlas till positiva och jag ska lära mig att hantera mig själv och mitt liv igen. Just nu mår jag inte speciellt bra och det enda jag vill är att åka hem. Jag hade tanken att sjukskriva mig på fredag men då mitt jobb ringde och sa att de ville ha mig på torsdag också kunde jag inte trycka ner mitt dåliga samvete.

Jag vet att jag egentligen borde åka hem och inte tvinga mig själv att vara kvar här men jag vill försöka. Ärligt talat vill jag egentligen inte vara kvar, jag vill flytta hem men de går liksom inte i min värld. De jobbiga är att mina föräldrar till och med förstår hur dåligt jag mår här uppe och pappa sa rakt ut att jag inte mår psykiskt bra här uppe. Jag har inte sagt någonting, grät iofs i telefonen, men de känner nog mig mer än vad jag tror. Jag tror de är helt blinda men de förstår och vill bara mitt bästa. De värsta vad när pappa sa "gör inget dumt" och jag kände hur hemsk jag kände mig och att jag för en gångs skulle måste sätta stopp för detta. Jag förtjänar att må bra. Jag har så mycket att vinna på att börja må bra. Jag måste vara positiv och tvinga mig själv att bara tänka optimistiskt.

Kommentarer
Postat av: Tess



Där är antagligen inget jag kan säga eller göra för att hjälpa. Men om du kommer på något så säg till.. Tänker på dig <3

2010-02-24 @ 01:56:13
URL: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0