Vilken våg ska man lita på?

Ligger i sängen och fryser en massa. Kom hem för en stund sedan och har hunnit duscha efter träningspasset. Vägde mig på gymmet för att se om de var någon skillnad på den vågen jämfört med min, och det var de. Den visade hela -2,3 kg. Jag vet inte riktigt vilken jag ska lita på riktigt. Digitalvågar brukar vara bättre än en sådan som jag har. Jag känner mig ändå så mycket tjockare så går nog efter min egen. När jag fått lön ska jag nog gå till Öob och köpa en digitalvåg istället. Känns lite mer säkert.

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, jag hatar när det blir så. Jag har bestämt mig för att jag bara får väga mig på vågen på gymmet, så kan jag i alla fall lita på om jag har gått ner eller upp, även om den nu skulle visa fel. Tänker lita på den tills jag får chansen att väga mig hos en läkare eller nåt.

2010-02-17 @ 19:15:43
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0