Flummigt

Sitter i soffan och försöker hålla tillbaka tårarna, har sådan magknip. Jag gav tabletterna mot min akne ett försök till men det ångrar jag bittert nu men försöker tänka på annat.

Jag vet att det varit dålig uppdatering men har haft väldigt mycket att göra, orkar inte berätta allt nu men känner fortfarande att livet går åt rätt håll (kanske inte just idag då tankar om döden lockar). Jag har inte haft någon direkt lust att blogga heller så skriver när jag känner för det och har tid. Livet leker men min smalhet ska få börja ta störst plats igen (särskilt om de blir något med den där killen jag har på g, berätta en annan gång). Annars blev detta flummigt och nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0