Ingen betydelse

Jag orkar inte riktigt bry mig om någonting, låter bara livet rulla på och gör bara det som jag verkligen måste. Jag vill hitta tillbaka till glädjen igen och jag vet att de innebär många förändringar. Det jobbiga är att de känns som jag tappat allt vad livet heter, jag orkar liksom inte kämpa för något. Skulle jag dö, bli skadad, bli arbetslös, bli fattigare eller liknande skulle jag bara lyfta på axlarna och göra någon konstig min. Jag skjuter fram allting och tänker att "äsch, de finns tid". Men det är ju de det inte finns utan varje minut är värdefull egentligen bara att jag blundar för allting för att slippa känna något. Jag är rädd att jag snart låter mig själv strunta i allt så mycket att jag faktiskt begår självmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0