Mål och måsten/topp 3

Jag har ingen lust att blogga. Jag har egentligen inte lust med någonting utan försöker ständigt motarbeta mina självmordstankar 24/7. Jag är tillbaka i Göteborg och vet inte riktigt hur jag känner. Jag tror allting kommer kännas bättre när jag kommer tillbaka till jobbet imorgon. För att försöker tänka på annat tänker jag börja med mål och måsten som jag sätter upp för varje vecka. Jag körde de ett tag förra året men rann ut i sanden men ska försöka hålla det lite bättre, likaså en massa andra saker. Jag kommer även börja med topp 3, skriver ner tre bra saker jag gjort under dagen. Får se hur många gånger det blir men minst tre gånger i veckan. Tror ni det är en bra idé?

Kommentarer
Postat av: F

Jag tror att det är en jättebra idé, lite självberöm!=)

2010-03-06 @ 21:09:46
URL: http://vagentillbakatilllivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0