Sikta framåt


Jag har precis krypit ner i sängen, har haft fullt upp hela dagen. Gymmet, tvätt, stan och matlagning har stått på schemat. Jag köpte väl lite väl mycket på stan men har pengar så jag klarar mig. Kände mig dock tjockast på hela jorden i provrummet. Alltid samma visa men det gör mig bara mer taggad. Gårdagen gick skit men istället för att ömka sig själv i dåtid har jag siktat framåt hela dagen!

Frukost:
1 portion fiberhavregrynsgröt med mjölk och äppelmos ~ 200
Middag: Omelett (1 helt ägg o ett med bara vita), 1/2 paprika och två kiwi ~ 200
Träning: 30 min löpning, 50 min PW plus sprungit runt på stan


Kommentarer
Postat av: Cookie

Det är bra, inte fastna i dåliga spår utan köra om på nytt igen efter en dålig dag!!:)

2010-03-10 @ 18:19:29
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Tess

Going strong I see! (:

Jag tänkte länka till några bloggar jag följer, ska jag länka hit eller vill du ha den mer privat?



Kramar Tess

2010-03-12 @ 02:09:56
URL: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0