Flyttkartonger

Dagarna bara rullar fram och jag får inte riktigt någon uppfattning om hur snabbt allting går. Jag har inte berättat att jag flyttar till egen lägenhet imorgon! Så dagen kommer gå åt till att packa ner mina tillhörigheter i flyttkatonger. Jag är sjukt nervös, hatar egentligen att vara själv. Jag funderar på att skaffa en kattunge men känns elak att stänga in den i en etta.

Det som ändå cirkulerar mest i huvudet är att jag kan köra mitt race på allvar nu. Nu när jag bott inneboende har de funkat men ändå inte till max. Jag känner mig så taggad och trots att jag antingen inte äter eller äter massor så går jag ner i vikt. En lång löprunda får det bli på detta senare idag!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej!

va inne på mylava.net (som tydligen bytt till jinx..) såg att du e kvar däör och undrar hur det är med dig nu för tiden...

Kanske säger bonies.blogg.se dig mer än länkad adress?!

How ever, hoppas flytten går bra och att du mår bra, ta hand om dig, kramar

2010-05-13 @ 22:55:26
URL: http://pixans.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0