Vad händer här?



Ja, frågan är vad som händer här? Inget direkt och de har jag sjukt dåligt samvete för samt känner mig jätte elak. Ju mer jag dragit ut på de ju mer att jag inte velat skriva. Jag känner inte att jag har något att skriva om men egentligen har jag nog massor. Jag orkar inte riktigt bry mig om bloggen alls, just nu lever jag bara. Livet känns la bra även om jag inte lever som man borde men de går åt rätt håll. Om man ser från mitt perspektiv då men skulle någon annan få påpeka hur jag lever skulle de troligen peka ut tusen fel.

Nu är det nog pratat om mig. Jag tänker inte lova att börja skriva eller något utan gör som jag känner för men vore roligt att höra hur det är med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0